Sasusaku povídky


Kouzlo osobnosti a lásky

30.05.2009 20:22

 Tak je tady ta povídka!
Tak menší recenze.........
Je to na pár SasuSaku.
Sasuke je nejoblíbenější kluk na škole, naproti tomu jeho
kamarád Naruto je naprostý outsider.Sasuke si pořád
Narutovi stěžuje, že je to dost těžké být populární
, pořád ho každý jen otravuje.Naruto to naprosto nechápe
, jak si může na něco takového stěžovat, co on by za to
dal být jako on, jedním má stejně navrch a to svojí holkou
Sakurou, která je až neuvěřitelně krásná, o ní ale Sasuke
neví............kolotoč maléru a nedorozumění se roztočí
, když se si Naruto a Sasuke vymění život pomocí čar a kouzel....
_________________________________________________

Sasuke seděl na schodech před školou a čekal na Naruta.
Kde se zas fláka?
Vřelo mu v hlavě.
Z dálky už slyšel posměšky a nadávky, tak poznal, že Naruto
je u školy.

,,Ahoj Sasuke!!!"
Volal na něj už z dálky, přitom nedával pozor a zakopl o napudrovaného
psa jedný namyšlený bloncky.
,,Kde se tu vzal ten čokl?!"
Zanadával si.
,,Ty jeden pitomče, hned se omluv barbí!!!!"
Řvala na něj ta blondýna.
,,To ani náhodou!"
Blondýna ho začala okamžitě mlátit, tak že se Naruto nakonec barbí
(tomu napudrovanýmu čoklovi) omluvil.

,,Nesnáším bloncky!"
Ulevil si Naruto, když byl vedle Sauskeho.
,,Hm a co ještě?"
,,Taky tuhle školu nenávidím."
,,Proč?"
,,Protože mě tu mají za idiota."
,,Pořád seš na tom líp než já."
,,Na co ty si sakra můžeš ztěžovat?!"
,,Nevíš jaký to je denodenně utíkat před holkama."
,,Jo právě že sem to nikdy nepoznal."
,,Já bych si to s tebou hned vyměnil."
,,Ty by si chtěl být debil?"
,,Pořád lepší než být jako vzácná perla, kterou každý chce mít."
,,Sasuke, jsi máklej, o to stojí každý!"
,,Já ne, chci normální život."
,,No vždyť ty máš ještě víc než normální život, tak na co si
pořád stěžuješ?"
,,Na všechno, chci být jako ty, žít v ústraní a nebýt středem pozornosti
každé holky."
,,Sasuke nevíš ani co máš a nevážíš si toho!"
,,Mám 1.místo v holčíčím žebříčku kluků, ale já o to zájem nemám
, chi normalní holku."
,,Jsi vážně divný."
,,Jak já bych si to s tebou rád vyměnil."
,,Sasuke nebuď idiot, to bys to dopracoval!"

Druhý den přišel Naruto s nějakou starou zaprášenou knihou.
,,Co to neseš za salát?"
Ptal se hned Sasuke, dívajíc se na tu knihu.
,,Je to dost stará kniha po prababičce, je v ní něco jako výměna těl."
,,Cože?!"
Nechápal Sasuke.
,,No musíme připravit tenhle nápoj a tohle říct."
,,Jako že se vyměníme?"
,,Jo přesně tak, ty budeš vypadat jako já a já jako ty."
,,A ty tomu věříš?"
,,No můžem to zkusit, ne?"
,,Jo když tomu věříš, tak po škole."
Sasuke tomu ani za mák nervěřil, ale nechtěl tím Naruta ranit.

Po škole šli Naruto a Sasuke k Sasukemu a připaravili podle knihy
nápoj.

,,Ještě se po tom otrávíme."
Díval se na to Sasuke.
,,Ale neboj."
Naruto to hned vychlemtal.
,,Jaký to je?!"
Ptal se Sasuke.
,,Ochutnej sám!"
Sasuke to zdrženlivě usrkával.
,,Ble je to hnusný a cože to máme kecat?"
,,Tohle...."
Ukázal Naruto na odstavec v knize.
Byli to nějaký nesmysly, které šly sotva vyslovit.

,,Nic se nestalo."
Pronesl Sasuke očekávajíc, že se nic nestane.
,,Hm to se dalo čekat."
Řekl Naruto posmutně.
,,Snad si tomu nevěřil?"
,,Trochu jo....."
Přiznal se Naruto.
,,Nebuť zklamaný Naruto."

Naruto za chvilku odešel a Sasuke šel rovnou spát, bylo mu nějak divně.
Ráno mu bylo už trochu líp, nejdřív se oblíkl a potom šel do koupelny učesat se.
Div že sebou nešvihl, když v zrcadle viděl Naruta.

,,To sem já?!"
Řekl šokovaně.
,,Vypadám jako Naruto."
,,Musím okamžitě zavolat Narutovi!"
Sasuke vytočil Narutovo číslo.
,,Co mě budíš?"
Řekl Naruto ospale.
,,Jdi se podívat do zrcadla a rychle!"
Naruto se vyhrabal z postele a šel do koupelny.
,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ vypadám jako ty!!!"
,,Já zas jako ty!"
,,Takže ten můj nápoj fungoval?"
,,Asi jo......to je super, ne?"
,,Jo to jo!"
,,Tak za chvíli ve škole!"

Naruto a Sasuke se sešli u školy.

,,Ahoj Sasí, doufám, že to rande v šest platí?"
,,Jo jasně, že platí!"

,,Naruto, ty seš vůl, tohle je strašná kráva."
,,No a je moc hezká!"
,,No jak myslíš, já si jdu užívat tvého poklidného života."
,,Jen si ho užij, mě se nelíbil."

Jen co po škole přišel Sasuke do Narutova pokoje, první co
udělal bylo, že ten nepořádek po Narutovi uklidil.
Kdyby Sasuke viděl s kým je Naruto u něj v pokoji a jaký bordel
tam dělají asi by ho kleplo.

,,Naruto, máš tady návštěvu!!!"
Volala Kushina na svého "syna" vlastně Sasukeho v Narutově těle.
,,Ahoj Naruto!"
Na Sasukeho skočila růžovlasá dívka a sladce ho políbila.
Bože ta je krásná.
Říkal si Sasuke.
Na co si Naruto může stěžovat, když má tak super holku.
Nechápal.
,,Stýskalo se ti miláčku?"
Sasuke nevěděl co říct, je to přeci Narutova holka.
,,No jasně že se mi stýskalo!"
Dal jí pusu do vlasů.
,,Chci cítit tvé rty."
Řekla Sakura slastně.
Sasuke na sucho polkl.
,,Co je ti Naruto?"
,,Nic miláčku."
Políbil ji.
Sakura ho strhla na postel a stáhla mu triko.
,,Ne prosím tě ne."
,,Naruto, ty se chceš rozejít viď?"
,,Ne to nechci!"
,,Tak co je ti?"
,,Nic mi není."
,,Tak co nám brání v tom, aby jsme se pomilovali?"
,,Nic......"

Sakura ho umlčela svými ústy.
Sasuke se nemohl bránit, nepředstavitelnou rychlostí
mu tlouklo srdce, byla tak lehká a něžná.Byla to ale Narutova
holka a on se s ní vyspat nemůže.Prudce se od ní odtrhl.

,,Naruto, tohle mělo být naše poprvé, ale ty asi o to nestojíš."
,,Ne, ne moc tě miluju."
Sasuke si ji k sobě přitáhl a něžně ji políbil,stáhl jí triko a přisál
se rty k jejímu krku.Pro Sasukeho to byl krásný okamžik
, chtěl jí cítit víc a víc, záviděl Narutovi takovou fajn holku.
Sakura pomalu sklouzla rukami k jeho kalhotům.
Rozepla zip a lehce mu je stáhla.
Tohle ještě nikdy nezažil, nikdy mu žádná holka nezamotala hlavu
tak jako ona.Záviděl Narutovi ještě víc, takovou holku přesně hledal.
Stáhnul z ní její bělostnou mini sukýnku a podprsenku.
Žasl nad jejím dokonalým tělem, pohladil ji něžně po prsou a pomalu
do ní vnikl.Odměnou mu bylo Sakuřino slastné vzdychnutí.
Pomalu se blížil k vrcholu a vypadalo to, že Sakura také.
Začal přirážet ještě rychleji, s jejím slastným vzdycháním se cítil
vůči Narutovi dost provinile.

Ve škole se Narutovi nemohl podívat ani do očí.
,,Sasuke co je ti, už se ti ten život nelíbí, viď?"
,,Ne, líbí se mi až moc....."
,,Tak to mě ten tvůj taky."

,,Naruto, čumáčku můj, včera to bylo moc hezký, měli by jsme si to
zopakovat."
Políbila Sakura Sasukeho na tvář a odešla.
,,Ty si měl něco se Sakurou?!"
Ptal se Naruto už trochu vztekle.
,,Ona se jmenuje Sakura?"
,,Jo a měl si s ní něco?!"
,,No když ona na mě skočila a nedalo se to zastavit."
,,Cože ty si se s ní vyspal?!"
,,Měl jsem snad na výběr?!"
,,No to teda měl!!"
,,Promiň Naruto, je moc hezká."
,,Hajzle, už nejsi můj kamarád!!!!!!!!"

Naruto zdrhnul ze školy.
Sasukeho to bolelo, dost ho to bolelo, byl to jeho kamarád.
Krom toho bude mít neomluvenou hodinu, vlastně ani nevěděl
, kdy se zas vrátí zpět do svého těla.
Šel na záchod a opláchl si obličej studenou vodou.
Zrovna se zazvonilo a Sasuke se musel vrátit na hodinu.
Psali zrovna písemku, napsal ji jak jinak než za jedna.
Ze školy se loudal, mrzelo ho to se Sakurou, přišel o svého kamaráda.

,,Naruto miláčku!!!"
Uslyšel z dálky hlas.
,,Miláčku, co kdyby jsme šli dnes na discotéku, souhlasíš?"
,,No když já........jasně že chci!"
Sasuke už nevěděl co má říct, bylo mu všechno jedno, tohle byla super holka
a Naruto přeci přišel s tou výměnou i když měl holku, vlastně je to jeho chyba.
Opakoval si pořád dokola.
Na discotéce to bylo fajn.
Líbilo se mu Sakuřino odvážné krátke triko a sukně, užívala život naplno.
Nebyla to žádná fiflena ani barbí, byla to fajn holka a on si byl jistý, že ji miluje.
U baru spatřil Naruta jak se kolem něj motají holky a on jen chlastá.

,,Naruto co tu děláš?"
,,Jdi ode mě ty svině, co si říkáš kamarád!"
Narutovi už tekly slzy.
Sasuke se od něj odvrátil a šel zpět k Sakuře.
,,Čumáčku, nechceš si zatancovat?"
Zeptala se Sakura Sasukeho.
Sasuke ji obejmul, přičichl si k jejím růžovým vlasům, voněly
po třešních, ta vůně ho doslova omámila.
,,Naruto, že ty si chodil na nějakou výuku tance?"
,,Ne, proč?"
,,Tancuješ daleko líp než kdysi a vůbec si jiný než jiny, prosím zůstaň
takový, je to moc krásná změna k lepšímu."
Až teď se Sasuke cítil hrozně, ona ho taky miluje, nemiluje Naruta, miluje jeho
, protože se jí líbí jeho osoba a ne vzhled.To bylo pro Sasukeho nejkrásnější
den v životě, nechtěl se nikdy vrátit zpět do svého těla, to by jinak znamenalo
, že by stratil svou Sakuru vlastně o Narutovu Sakuru.
,,Naruto?"
,,Copak?"
,,Miluju tě, víc než kdy jindy, jsi jiný lepší, prosím, že takový zůstaneš?"
,,Zůstanu, neboj miláčku....."
Sasuke si ji k sobě přitáhl.
Chtělo se mu plakat, když si uvědomil, že jednou tahle výměna těl skončí.
,,Naruto, ty znáš Sasukeho Uchihu?"
V Sasukem hrklo.
,,Jo trochu jo proč?"
,,Jen že je to namyšlený fracek, nechápu proč musí mít tolik holek, ty si
takový jiný, můj miláček."
,,Tobě se ani trochu nelíbí?"
,,Jo je hezký, ale jeho chování je strašné."
,,To není!"
,,Co?!"
,,Promiň, nějak sem se přeřekl."
Pro Sasukeho to bylo jako rána nožem přímo do srdce, strašně ho to ranilo
, on není takový, za jakého ho všichni mají.
Sakura ho políbila a zatáhla na dívčí záchody.

,,Saky, co tu děláme?!"
,,Co myslíš?"
Zeptala se svůdně.
Stáhla si triko a ladně k němu přišla.
Sasuke se na ni doslova vrhl, strhal z ní všechno oblečení a tvrdě ji
přirazil na dveře od záchodu a bez jakých koliv něžností do ní vnikl.
Sakura šlehla jazykem po jeho a užívala si chvilky slati, když byl v ní.
,,Miluju tě."
Šeptala mu pořád dokola do ucha a přitom ho dravě líbala po krku.
Sasuke cítil, že pomalu dojde vrcholu.
Přirazil Sakuru ještě pevněji ke dveřím, oba po slastném vyvrcholení
mohutně oddechovali.
Sakura se oblékla přesně včas, zrovna na záchod přišla nějaká holka.

,,Co tady sakra děláš, tohle je dívčí záchod!!!!"
Řvala na Sasukeho.
,,Sklidni hormony bloncko!"
,,Ty!!!!!!Takhle se mnou nikdo jednat nebude!!"

Sasuke a Sakura se jen smáli a šli zas tancovat.
Naruto po nich smutně koukal.

Sasuke se dosta domů až někdy k ránu, hned padl do postele.
Vstal až v poledne, ještě že byla sobota.
Měl včera trochu upito, proto si neuvědomil, že je v Narutově těle
a šel k sobě domů, místo toho aby šel k Narutovi.
Zajímalo ho, kde je Naruto, šel se radši rychle učesat.
Podíval se do zrcadla, zas to byl on, měl svou tvář, ale to znamená, že stratil
Sakuru.

Ráno ve škole potkal naprosto vymletého Naruta.
,,Tak a zas je Sakura má."
Řekl mu vítězně do očí.
,,Víš Naruto, já jí řeknu pravdu, miluju ji a nevzdám se ji a ona miluje mě
, myslí si, že si se změnil, ona miluje mě ne tebe."
,,To není pravda, vždycky na tebe nadávala jaký si namyšlenec a kretén
a měla pravdu, nejsi kamarád ale svině!"
,,Když si měl holku, tak proč si se chtěl vyměnit, když si ještě k tomu věděl
jak mě Sakura nenávidí, no proč?!"
,,Pořád o tobě mluvila, kdyby tě nenáviděla, tak o tobě nemluví, ty si to vážně
nepochopil, jsi ještě větší debil než já, zničil si mi život Sasuke."

Sasuke tomu nemohl uvěřit, miluje ho se vším všudy.
Věděl, že Sakura bydlý na studentské koleji, proto za ní
po škole přišel.

Ležela na posteli a poslouchala mp3.
,,Co tady chceš?"
Podívala se na něj podezíravě.
,,Chtěl sem tě vidět."
,,Vždyť mě ani neznáš."
Podívala se na něj tak ironocky.
,,Znám tě líp, než si sama dokážeš představit."
,,Já miluju Naruta."
,,Naruto je můj kamarád, vlastně byl."
Sasuke jí všechno vyprávěl.
Sakura tomu za mák nevěřila.
,,Já sem dost velká a na pohádky nevěřím."
,,Tak třeba si mi na discotéce na záchodě šeptala do ucha
, že mě miluješ, říkala si to pořád dokola, nebo když si na mě
skočila v Narutově pokoji."
Sakura se na něj vystrašeně dívala.
,,To není pravda."
Říkala skoro s pláčem.
,,Moc mě bolelo, to co si o mě řekla, nejsem rozmazlený a nemám
tolik holek najednou, to ony mají mě, já o ně nestojím, tebe miluju
a Naruto říkal, že pořád o mě mluvíš, sice ve špatným, ale mluvíš."
,,No když já...."
,,Už nic neříkej."
Sasuke se k ní naklonil a ochutnal její růžové plátky rtů.
Položil ji pomalu na postel a něžně se s ní mazlil.
Sakura ho vysvlékla z bílé košile.
Hladila ho po jeho svalnaté hrudi.
,,Jsi lepší než Naruto, jsi něžnější, máš lepší tělo a to nejdůležitější
............miluju tě."
,,Taky tě miluju, čekal jsem na tebe celý svůj život, jsi moje jediná
a poslední láska."
Sasuke si ji pomalu vysvlékl a opatrně do ní vnikl.
Zrovna v tu chvíli se prudce otevřeli dveře.

,,Naruto?!"
Vykřikla Sakura.
,,Jsi coura, děvka taková nepředstavitelná kur....."
Sasuke po něm hodil polštář tak silně, že srazil Naruta k zemi.
,,Jdi si nadávat někam jinam!!!"
Zařval na něj.
,,Ty jsi taky svině, co si hrála na mího kámoše!"
,,Naruto prosím odejdi."
Podívala se Sakura na Naruta prosebně.
,,Jsi coura Saky, krásná ale mrcha."
Naruto odešel, zůstal po něm zápach alkoholu.
,,Asi nemá cenu pokračovat, co?"
Podívala se Sakura na Sasukeho.
,,Nenecháme si to Narutem zkazit....."
Sasuke do ní znovu vnikl.
Užili si to i s Narutovým vpádem.

Druhý den se Sasuke procházel se Sakurou v parku.
Drželi se za ruce vyměňovali si něžné polibky.
Šokovalo je, když viděli Naruta s nějakou holkou.

,,To je Hináta, moje nejlepší kamarádka."
Koukla se Sakura na Sasukeho.
,,Hm třeba je s ní šťastný, rozhodně mu to přeju."
,,Naruto!"
Zavolal na něj Sasuke.
,,Sorry lidi, choval jsem se k vám hrozně teď mám ale Hinu!!!!!!"
Naruta se usmál a láskyplně Hinátu políbil.
,,Co budem dělat miláčku?"
Olízla Sakura Sasukemu vrchní ret.
,,Já nevím, to musíš vědět ty....."
,,No to já vím......."

Sakura ho zatáhla mezi stromy.
Chtěla mu stáhnout košili.
Sasuke ji ale zadržel.
,,Nemusíme spolu pořád spát."
Sakura se na něj usmála.
,,Jsi můj miláček."
,,Ty můj větší..."
,,Tak si dej pozor, abych ti neutekla."

Sakura utíkala k jezírku ve středu parku.
Začala křičet, když se Sauske blížil a ona neměla kam utéct.
Neudržela se na břehu a spadla do jezírka.
Sasuke se rozesmál.
Podal jí ruku, toho Sakura využila a stáhla ho k sobě do jezírka.
,,Vítej ve vodním světě lásky."
Rozesmála se.
Sasuke ji zasunul ruku do růžových vlasů a láskyplně ji políbil.
,,Jsi jen moje."
,,A ty jsi můj."

—————

Zpět